На основу члана 7. Уредбe о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС“, бр. 24/2012, 48/2015 и 99/2015), и члана 23. став 3. Одлуке о прибављању и располагању стварима у јавној својини општине Рача („Сл. гласник општине Рача“ бр. 24/2015), и Одлуке председника општине број 361-7/2017-III-01 од 17.03.2017 ,Комисија за располагање непокретностима у јавној својини општине Рача дана 17.032017. године, расписује:
Ј А В Н И О Г Л А С
о спровођењу поступака прикупљања писмених понуда за издавања у закуп пословног простора у јавној својини општине Рача, у мз Ђурђево
- Издаје се у закуп непокретност у јавној својини општине Рача, пословна просторија у површини од 17 м2, која се налази у оквиру зграде здравства, на парцели 837/3, уписане у лн. бр. 946 К.О. Ђурђево.
- Непокретност се даје у закуп путем прикупљања писмених понуда.
- Пословна просторија се даје у закуп на период од 3 године.
- Пословна просторија се даје у закуп ради обављања фармацеутске делатности (отварања апотеке) и не може се користити у друге сврхе. Предметна непокретност се не може издати у подзакуп.
- Почетна, односно најнижа висина закупнине на месечном нивоу износи 150 динара по м2, без пдва -односно 2.250,00 динара без пдв-а за укупну површину просторије.
- Износ депозита одређује се у висини од 10% од најниже висине закупнине, односно у висини од 225,00 динара. Депозит се уплаћује на посебан рачун Општине број 840-7421528-43 по моделу 97 и позивом на број 34-086. Учесник уз понуду мора доставити и потврду о уплати депозита. Учесници који нису успели у поступку прикупљања писмених понуда имају право на повраћај депозита у року од осам дана од дана спровођења поступка прикупљања писмених понуда, без обрачунате камате.
- Учесници поступка издавања у закуп пословног простора из тачке 1. овог огласа, путем прикупљања писмених понуда могу да буду сва физичка и правна лица која су код надлежног органа регистрована за обављање фармацеутске делатности / апотеке) и која са Републичким фондом за здравствено осигурање имају закључен Уговор о издавању лекова на рецепт и да наведену делатност обављају најмање 10 година .
- Правно односно физичко лице коме је послови простор дат у закуп обавезно је да користи пословни простор у складу са наменом која је утврђена Уговором, не даје пословни простор у подзакуп, односно уступа на коришћење, у уговореном року плаћа закупнину. Трошковi ел. енерије закупац плаћа према квадратури пословног простора. Чува и одржава уређаје и апарате и другу опрему са којом је пословни простор дат у закуп, преда пословни простор по истеку времена закупа у исправном стању, надокнади штету насталу у пословном простору и опреми која му је предата на коришћење, осим оне настале услед редовне употребе.
- Пословни простор се издаје у виђеном стању. Закупац има право о свом трошку да изведе неопходне радове како би закупљени простор био подобан за обављање фармацеутске делатности.
- Правно односно физичко лице коме је пословни простор дат у закуп ради обављања фармацеутске деелатности дужно је обезбедити услове да ту делатност у закупљеном простору обавља најмање у обиму радног времена доктора медицине у истом објекту.
- Понуда која се доставља обавезно садржи:
-износ закупнине , без пдва, која се нуди, са назнаком пословног простора за који се конкурише
-за физичка лица: име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана.
-за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу и број личне карте, јединствени матични број грађана, копију решења о упису предузетника у регистар, назив радње матични број и ПИБ
-за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног орган, матични број ПИБ, као и пуномоћјеза лице које заступа подносиоца пријаве.
-изјаву понуђача да са Републичким фондом за здравствено осигурање има закључен уговор о издавању лекова на рецепт , са навођењем броја Уговора и датума закључења.
- Неблаговремене и непотпуне понуде као и понуде са понуђеним износом закупнине испод 2.250,00 динара без пдв-а биће одбачене.
- Писмене понуде се достављају у року од 15 дана од дана објављивања огласа на сајту општине, огласној табли општине и у локалним средствима јавног информисања, односно најкасније до 03.04.2017 године до 11 сати препорученом поштом или преко писарнице Општинске управе Рача са назнаком „Понуда за пословни простор-не отварати“
- Достављањем понуде понуђач у целости прихвата услове овог огласа који ће бити уграђен у уговор о закупу.
- Заинтересовани понуђачи могу извршити увид у пословни простор који се даје у закуп сваког радног дана од 10-13 часова, са претходним заказивањем путем маила stevanovic@www.raca.rs или на тел 069/8084019. Контакт особа Јелена Стевановић.
- Отварање понуда обавиће се дана 03.04.2017 године са почетком у 12 часова у згради Општине Рача , Карађорђева 48 у сали за састанке председника општине. Понуде се не могу мењати након отварања.Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представници понуђача.
- Пословни простор ће се дати у закуп најповољнијем понуђачу, тј лицу које понуди највећу цену закупнине на месечном нивоу и са њим ће се закључити Уговор о закупу. Приликом оцене понуда узимају се понуђене цене закупа без пдв-а. Пословни простор ће се издати под условом да буде примљена најмање једна благовремена и потпуна понуда.
- Уколико у поступку два или више понуђача, чије су понуде најповољније понуђачи понуде исти износ закупнине, Комисија задржава право да избор најповољнијег понуђача изврши по слободном уверењу.
- Оглас ће бити објављен на сајту општине Рача , огласној табли општинске Управе и у локалним средствима јавног информисања.
Комисија за располагање непокретностима у јавној својини општине Рача
Председник
Марија Николић